Termosmugg och Ninni

Är sugen på att köpa en termosmugg :) har kommit på att vore väldigt skönt att ha en nu under höst och vinter. Tänk va gött att fylla med varm kaffe eller te som håller en varm hela vägen till skolan. 



Vill bara inte ha en som är allt för stor, dels för att jag inte dricker så mycket kaffe ;) och dels för att när den är tom vill jag kunna stoppa ner den i väskan bland böcker och miniräknare utan att den tar upp all plats. 


Funderar på den här från dolce gusto. Den borde vara bra för det är ju ett kaffemärke :) men om nån vet om nån annan bra termosmugg så tipsa gärna. 

Sen måste jag ju berätta om igår när jag och Lena va på biblioteket i vålberg och lyssnade på Ninni Schulman. Hon är författare, uppväxt i hagfors (värmland) och driver spänningsromaner som utspelar sig i lilla hagfors. 


Hon var så söt och jätterolig att lyssna på :) jag blev jättesugen på att läsa hennes böcker. Här är den nyaste förresten. 


Kommer väll en recension när jag har läst dem :) 

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Kanon Bra med en sån mugg!! Jag fick en av Annso för 1 år sen. Använder den jätte Mycket!

Svar: Just det ja :) ja dom verkar jättebra. Vad tror du om dolce gusto då? Kram
Linn

2013-10-13 @ 13:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback