Lördag

Har inte haft någon lust att skriva det senaste. Trots att jag har gjort saker så har jag inte haft någon lust eller inspiration. Däremot har jag läst en massa bloggar ;) haha 

Lite grejer jag har gjort: 
Va på välkomstfesten förra helgen det va kul men skrämmande va lite jag kom ihåg dagen efter :/ 





Snygga vi är :D haha

Men innan välkomstfesten så åkte vi till Kristinehamn och körde gokart. Det va riktigt kul :) en stor utomhusbana men 9min är egentligen lite för kort. Men det är ju så kul! Så det kommer vi göra igen.
Gokart-brudarna! :) 

Sen fyllde ju Niklas år på måndagen (den 9e). Vi firade honom både på söndag och måndag. Men jag gick upp tidigt och gjorde frukost på sängen och sjöng för honom på måndagen. Det va uppskattat :) så grattis än en gång min älskade! <3 

Sen passade jag ju på å bli sjuk :( typiskt! Men det är ju min årliga "börja skolan"-förkylning så jag är ju inte direkt förvånad. Missade ju tyvärr Mattias och Tomas födelsedag :(

 Nu börjar jag bli bättre :) 

Lita gosar med mig när jag är sjuk :) <3 



Sen slickar hon muffinspapper på niklas mage :D haha sötis! Gottegris! ;) 

Har även påbörjat ett litet projekt i CAD men mer om det senare :) har även läst flera böcker och det kommer en recension på iaf en bok. 

Puss och Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback