Don't worry, be happy

Kom på att jag inte skrivit på ett tag :) Har haft fullt upp hela veckan. Har bla hunnit med att klippa mig och gå på "byggmiddag". Har dessutom haft en släng av minnesförlust denna veckan. Har glömt en massa saker! Saker jag inte glömmer i vanliga fall. Vilket har gjort mig väldigtt irriterad på mig själv. Men jag hoppas att det är stress eller nått så ska försöka vila ut i helgen och hoppas det blir bättre :) 

Håret då. Jag har ju vart sugen på att klippa mig länge. Och när det inte blev nån skidresa med Frida så gjorde jag slag i saken. Hade bestämt mig för att jag ville ta ganska mycket på längden. Lite nedanför axlarna bara. Sen va jag osäker. Men frisören va snäll och hjälpte mig bestämma så såhär blev det: 

Före



Efter 

Är väldigt ovant för det va riktigt längesen jag hade så här kort, men jag är jättenöjd :). Det blev bra :D 

Kul med lite förändring ibland :) 

Sen så tror jag att jag skrev här på bloggen att jag hade gjort min sista tenta på hela utbildningen. Det har jag iaf gjort och nu äntligen fått reda på betyget. Fick en 5:a! Vilket motsvarar MVG. Så nu är jag jätteglad! :) kommer nog bli en en 5:a i hela kursen. Vilket gött avslut :) nu är det bara examensarbete kvar och det satsar vi på å bli färdiga med i tid. Där tror jag bara att man kan få godkänt men det blir kul ändå. Det sista vi gör nu :) 

Byggmiddan då. Jo det sveriges byggindustrier som varje år bjuder in sina medlemmar i värmland på lite föreläsningar och en middag. Då blir alltid dom som går sista året på byggingenjörsprogrammet inbjudna, så i år va det vår tur :). Vi va lite skeptiska till hur bra det skulle va men bestämde oss ändå för att gå dit. Är det tråkigt så är det. Men det va jättekul! :) inte alls va vi hade förväntat oss. Föreläsningarna va helt okej och middan va superbra. Det va bestämt vilket bord man skulle sitta vid men sen fick man sitta vid vilken plats man ville. Dom hade blandat bra så jag fick inte sitta vid samma bord som nån av dom jag kom med. Men två killar från min klass satt vid samma bord så det va trevligt. Maten va tre rätters och en massa öl, vin och snapps till. En trevlig tillställning som mynnade ut i att många bytte bord och alla prata med varandra. Man prata med massa folk och knöt lite nya kontakter :) det va kul. Jag och Elin kom inte hem förens efter 12 på natten och detta va på en torsdag så vi skulle upp tidigt på fredan. Det va det värt! :) 

Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback