Långfredag

Hejsan!
 
Långfredagen idag då. Egentligen en dag som alla andra förutom att man är ledig då ;) Men ni kanske har föräldrar som mig som brukar tjata om att "på min tid, när jag va liten då va långfredagen den längsta dagen på hela året för man fick inte göra någonting! man skulle bara vara stilla och tyst och fick inte leka." Jo tack, den har man hört några gånger nu :) haha
 
Sönt med lite påskledigt :) Hoppas ni njuter! :) Det skall iaf jag göra. Fredag och lördag kommer spenderas med Nilas familj, söndag och måndag med min familj. Det blir kul. 
 
Jag har inte påskpyntat så mycket men lite iaf ;P 
 
 
Jag håller på och knåpar på ett inlägg om vilka bloggar som jag följer :) Säg gärna till om ni tycker det är kul och intressant med ett sådant inlägg :) 
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback