Lill-jul!

 
Hello!
 
börjar julstämningen infinna sig? 
 
Hos mig i alla fall :) sitter här hos svärisarna i min stora stickade cardigan som jag skaffa igår och så har precis bytt julklappar med varann. 
 
Vi fick en frukostbricka med ben. Precis som jag önska mig! :) så fin. 
 
 
Igår köpte jag även en julklapp till mig själv :) 
 
 
Precis! Ska börja prenumerera på glossybox :) det ska bli kul. Har vart sugen på det tidigare men det har känts som en onödig utgift. Nu känns det kul. 
 
Jag har även nu det sista kännt att jag behöver nog en hobby. Jag bara jobbar och sover typ. Det jag är lite sugen på är å börja dansa igen :) jag höll ju på med dans mycket när jag gick på musikskolan i Årjäng men har det lixom inte blivit mer. Nu saknar jag det. Så eftersom jag inte tränar på livskraft längre så skulle det vara ett kul sätt att röra på sig. 
 
Nu var det länge sen jag dansade så jag behöver gå en nybörjar kurs ;) så om någon känner till någon nybörjar kurs i dans i karlstad för folk som är 20 + så säg gärna till :) det behöver inte vara någon spec dansstil, men inte pardans. :P 
 
puss och kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback