22:a födelsedagen

Halloj! 

Här har ni en trött 22åring :) tänk att jag redan är så gamal. Haha tycker väll egentligen inte att 22 är någon ålder men kan ändå inte fatta att jag är så "gamal" :). 

Dagen har varit väldigt lugn och bra :) började med att vakna upp och hitta denna lappen från Niklas. 


Jättegullig lapp! 

Efter några timmar i skolan blev det fika med tjejorna i klassen :) 


Mumsig morotskaka! 

Efter fikat blev det en tur till gymmet med Elin. Intervaller på springbandet. Är fiotfarande helt slut! 

Niklas kom hem med ännu en överaskning. Mormor!!! :) 
Så kul att hon kom! En riktig överaskning som dom hade kokat ihop. 


Present från Niklas! Superduper-go filt! :) till mig som fryser så ofta. Perfekt! 


Har haft en jättebra födelsedag och ännu mer firande blir det på lördag :) vill tacka för alla grattis hälsningar jag fått. 

Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback