Besök och beslutsångest

Tjabba! 

Nån mer som tycker det är skönt med lördag? :) dock så har jag en tenta på måndag (hatar det) så måste plugga lite i helgen :( 

Idag började dagen med att mina föräldrar kom och fikade. Dom har köpt en husvagn så de va i grums och hämta lite grejer till den. De hade även med sig två försenade julklappar till oss. Haha så kan det gå när man lämnar julklappar till mina föräldrar och sen glömmer de att ta med dom flera gånger :) men kul att få nu. 


Vill även ha lite hjälp å bestämma mig :) 

Vill (och behöver) klippa mig men vet inte hur jag ska göra. Vill inte ändra frisyren för mycket men det är långt och slitet. Så har lite förslag här. 

1. Ska jag bara ta lite. Typ topparna och lite till så det blir typ såhär långt? 




Aa ni fattar. 

2. Eller ska jag ta ganska mycket. Så det blir lite längre än axlarna bara. Typ såhär. 
Tänk denna längd fast utan luggen.


Eller som nån av dessa. Den vänstra är ju lite längre än den högra. 


Här är ju typ den benan jag har och lite mer lik den färgen jag har. 


Eller typ denna längden. Lite mitt emellan. 

Jag tänkte ju behålla min färg och benan. Men om jag ska ha kortare (eller längre) ska jag klippa upp det mer? 

Det skulle va skönt att ha det lite kortare för då slipper jag klippa det så ofta. Kan det bara växa ut sen :) men jag kanske vill ha ganska långt till sommarn. 

Aa ni hör! Haha inte lätt detta :) 

För den som inte vet, såhär långt har jag nu: 

Detta va på nyår så inte så länge sen. Här är det ju lockigt så annars är det ju lite längre. Går lite nedanför "bysten" eller vad man ska säga ;) 

Puss och kram 


Kommentarer
Postat av: Lena

Alt 2 Skulle vara Både jätte Snyggt o Nyttigt för håret!! Annars alt 3 lite mitt i mellan om du Inte vågar......KRAM!!!!!

Svar: Tack! :) ja jag fundera och kolla lite till. Kram
Linn

2014-02-05 @ 16:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback