:)

Hej! 

Idag hade jag och Frida en dag på stan, eller ja, jag va på skolan till kl.1 sen mötte jag henne på stan. Vi gick i affärer och fika med semla. :) mums va det! 

Jag är inne i ett riktigt shoppingsug nu! Känner inspireration till kläder och vill titta i webbshoppar och gå på stan hela tiden. 

Jag har ju mina perioder av allt och just nu är det en period när jag vill shoppa mycket :) allt möjligt, kläder, skor, smink, accesoarer och lite inredning. försöker hålla igen. Sen vart det ju inte bättre av att det va en massa rea på stan :( och en rabatt kupong från hm damp ner i posten. Är detta ett tecken tro?? :O 

Jaja denna perioden går väll över som alla andra :) jag har ju även perioder när jag bara vill spara pengar, är jättesnål och vill inte alls gå på stan ;). Haha

Köpte lite idag iaf :) 

Ett par byxor och en skål. Mina ena svarta jeans gick sönder här om dagen och jag använder svarta jeans så ofta så insåg att jag snart måste skaffa nya. När jag hitta dessa och de var på rea så var jag ju tvungen att testa den ;) gillar ju även dragkedjan längst ner på benet. 


Skålen. Hjärtformad och söt :) 

Har även hittat denna på ginas hemsida. 

En Linn-klänning! :) måste ju nästan ha en sånn till sommarn. Här är mina favvofärger: och den ovan såklart.



Puss och Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback