Never ending story...

Trevlig söndag! 

Sitter nu i soffan med älskling och ser på en dokumentär om steven hawking. 

Vi fick besök av mina föräldrar en kort stund idag. De har vart i karlstad sen igår. Mamma ringde mig vid 2 igår med lite panik, de skulle på 40 årsfest på kvällen och hon visste inte vad hon skulle göra med sitt hår! Haha :P så jag fick boka en tid hos en frisör i karlstad åt henne. Jag bara valde en frisör på måfå och sen visa det sig att hon som klipper mamma va kompis med Erik och va med han till Ecuador!! Är världen liten eller?!? :O

Eftersom jag va med tidigare när de köpte kläder som de skulle ha på festen och jag hade fixat en klipptid till mamma så ville jag veta hur snygga de blev ;) så anlitade min egna lilla paparazzi (aka Johan Västsäter) att ta bild på dom under kvällen så jag fick se. Haha :D 

Festen va på ett hotell inne i stan så de flesta övernattade där till idag. Så idag innan mamma åkte till årjäng och pappa till kristinehamn så kom dom förbi och fikade. Så trevligt! :) bara träffa dom och få höra allt om festen. 

Nu är jag laddad för en ny vecka med plugg :) 


Mina fina föräldrar :) <3 

Puss och kram 

Kommentarer
Postat av: Lena

Fina!!! Va Snygg hon blev......Vilken PINGLA!!!!!

Svar: Haha eller hur :) ska hälsa henne det. Det syns inte så mycket på bilden men hon har skitsnygga kläder! Typ nått jag skulle kunna ha ;) haha
Linn

2014-01-18 @ 10:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback