På G!

Tjabba! 

Här är en tjej som är nöjd med dagen :) 
Drog igång med träningen idag, härligt! Bestämde mig imorse för att träna idag så tog med mig grejor. Under dagen bokade jag in mig på ett bodybalancepass kl.16.30. 

Vi hade lite att göra på skolan sen kunde vi dela på oss och plugga på det vi ville, en del drog hem redan vid 1-2 men eftersom jag hade bokat träning så stanna jag kvar på uni och fick en massa skolarbete gjort. Tog det lugnt och räknade i mitt eget tempo. Och när det va tomt i datasalen satte jag på musik på mobilen som piggade upp. 

En lång dag men väldigt skön. Fått mycket gjort utan att stressa. Och så kul å börja träna igen! Har ju inte tränat nått under jul och innan jul va jag först sjuk ich sen hade vi massa skolarbete så har ju typ inte tränat på hela december. När vi va frista drog jag och Elin en springrunda där innan jul men det va nog lite å ta i efter förkylningen med 8km för sen va jag förstörd i flera dar. Mådde illa och träningsverken satt som berget. 

Men lite bodybalance idag va perfekt. Va ju stelare än jag brukar och det va jobbigare än vanligt men det berodde dels på att passet är lite tuffare och på att jag inte rört mig på ett tag. :) 

Men nu är det bara att köra på. Massa grit och annat skoj framöver med mina brudar! :P 




Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback