Det går bra nu...

Dagen började inte så bra. Vi sov kvar i Skövde så vaknade på hotellet i morse, gick till frukosten halv 7. Där får vi reda på att hotellfrukosten har gått över till sommartider så den öppnar kl 7. Så bara att sitta och vänta en stund. Men fin utsikt hade vi :) 
 
 
Hotellet ligger så fint :) 
 
Fortsatte inte direkt bättre. När jag kom till arbetsplatsen kunde jag inte hitta min jobbtelefon någon stans :( ringde till den men kunde fortfarande inte hitta den. Började få en känsla av att den kanske vart kvar på hotellrummet. Som jag checkat ut från. Kom fram till att jag måste nog ringa hotellet och se om dom kan kolla efter den. Då ringer de från hotellet och säger att de hittat den :D skönt!!! Då va den inte borta iaf. Fick hämta den sen så det löste sig. 
 
Sen gick det däremot bättre :) Fick nya roliga arbetsuppgifter, fick nytt ansvarsområde och lärde platschefen hur man använde ett program. Det va kul. Då känner man sig verkligen att man gör nytta. 
 
Imorn är det sommarfest med företaget så hoppas det blir kul :) 
 
puss och kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback