Min första semester

Ja det trodde man inte! Att jag skulle få semester redan första året :) men tänk så bra företag jag jobbar på. Haha nej då :) förskottsemester heter fenomenet och är inte så ovanligt. 

Men guud va skönt det är med semester, samtidigt som min älskade, efter denna intensiva vår och med detta otroligt fina väder :D jag är happy! 

Lite saker vi har hunnit gjort hittills: 

Badat! :) 


Hälsat på mamma och pappa på ekeby camping där de har sin husvagn. Fast det va innan semestern. 


Och en tur till Grebbestad på västkusten, jag och 4 killar. Där va det också jättefint väder, karneval och festande. 


Jag och joakim i bilen på vägen ner :) typ det roligaste på hela resan va bilresan ner. 
Framme! 

Karnevalen. 


Sen har vi hunnit göra om lite i köket. Satt upp lite hyllor för kokböcker. Gick väll sådär men dom kom upp iaf :) några skruv mindre och några hål extra ;) haha. Jaja, vi lär oss av våra misstag iaf. Nästa boende kommer bli tipptopp! 

Väggen före. 

Och efter. Såå nöjd! :) 


Har sett att jag måste ta mig en tur till cubus snart. Om så bara för dessa toppar. 



Snygga eller hur? :) 

Puss och Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback