Bloggtorka = lycklig tjej

Halloj! 
 
Nu har det varit en händelserik period, en sådan period då man borde blogga varje dag. Jag har velat blogga varje dag men det har inte blivit av. Jag gillar ju bloggen och gillar när jag har något att skriva om, men jag har inte orkat, eller inte hittat orden eller inte hunnit. Men nu tar jag mig i kragen och kör en uppdatering. Kan hända att det blir en lång sådan ;) 
 
Kan ju börja med att ex-jobbet är så gott som klart. Det är redovisat och inlämnat :) Nu skall det bara godkännas av ett antal personer och sen kan jag ansöka om att få ut en examen. Det ser jag fram emot. Dagen då jag äntligen kan kalla mig Byggingenjör. 
 
 
Glada tjejer innan redovisning. 
 
Jag va rätt förkyld men redovisningen gick bra :) 
Efter det blev det firande och middag med alla andra i klassen som redovisade. Väldigt kul och härligt att få ett avslut med majoriteten av klassen iaf. Och mina tjejor såklart! Nu skiljs vi ju åt :(
 
 
Det va iaf en jätterolig kväll/natt (trots min förkylning) och det har varit 3 underbara år så tack för det! <3 
 
Sedan var det bara att vänta nervöst i några dagar på besked om jobb. Och det kom ett glädjande telefonsamtal tillslut :D JAG HAR FÅTT JOBB!! Typ hoppade och dansade hela dagen. Ringde och skickade sms och va i ett allmänt lyckorus. Dagen efter va det dags att fira med släkt och vänner så det passade ju jättebra :) Fick fira både avslutade studier och jobb. 
 
 
 Har inte jättemycket bilder från festen men TACK så jättemycket till alla som kom och förgyllde min dag. Tack för att presenter, blommor och kramar! Ni betyder såå mycket <3 
 
 
Lyckliga jag! :)
 
Har fått vila några dagar nu och njutit av lugnet och solen. Såå skönt! 
 
 
Solat en del :) och även kollat på några serier :o ;) 
 
 
Solade med Zelda en dag <3 
 
Och idag var det dags att bege sig till Byggdialog, min nya arbetsgivare, skrev på avtal och sånt. Ska börja jobba på måndag den 16:e och jag ser fram emot det jättemycket. 
 
Kan inte fatta att jag har klarat av en universitetsutbildning, och skaffat jobb! Redan nu! :) Hur gick det till och hur gick det så snabbt?
 
Men det är verkligen inte så att allt detta har ramlat ner i mitt knä direkt. Jag har verkligen KÄMPAT. Så länge jag har vetat vad jag vill så har jag lagt ner mig 100 %. Utbildningen va inte alltid lätt och söka jobb va en kamp. Jag har övervunnit många rädslor under tiden och jag känner mig verkligen förtjänt av detta! Jag har rätt att må bra, jag har rätt att få vara lycklig nu. Det är jag som har åstakommit detta och nu ska jag njuta av det :)
 
Puss och Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback