midsommar mm...

Tjenna! :)
 
Hoppas ni har haft en bra midsommar. Det har i alla fall jag :D
 
I år spenderades den med Niklas familj och hans farmor. Jättemysigt! :) Vi åt mat, pratade, några såg på fotboll och sen på kvällen blev det film. En skön midsommar med andra ord. Helt ok väder också, lite sol och inget regn.
Jag och Lena delar på en flaska rosé :) Så gott! Vi va dom enda som drack vin. Tycker nästan synd om dom som inte gillar vin ;P haha. Nej men det är ju så gott att gå runt å smutta på :)
 
Sen fick vi såklart jättegod mat och jordgubbstårta till efterätt :) MUMS!!
 
Jag och min älskling önskar alla trevlig midsommar! <3
 
Sen så håller jag och Niklas på och börjar bocka av lite saker på vår önskelista. Den vi har skapat genom att strunta i att köpa vissa saker så länge jag har pluggat. Vet inte hur många gånger vi har sagt meningen "det kan vi köpa när du(jag) har fått jobb". :D haha så typiskt. Men nu har jag ett jobba så dags att börja beta av listan :P
 
Kommer ju inte kunna köpa allt nu direkt men nu har vi iaf råd med lite mer saker utan att behöva spara så mycket :) Det känns skönt. Men något överdrivet shoppande blir det nog inte ;)
 
Det som står högst upp på önskelistan just nu är detta:
 
 
 
TV-möbel.
 
Får väll se om det blir just dessa två men kommer väll upp bilder när vi har skaffat nått. Är ju så kul å skaffa grejer till lägenheten :) ;)
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback