Övernattning i Skövde.

Så va man hemma igen efter en liten försmak på livet i Skövde. :) 
Vi åkte dit på tisdag morgon, jobbade hela dagen och vid 4-halv 5 åkte vi till hotellet inne i Skövde. Det va ett litet hotell och ganska billigt antog jag eftersom dom har bott där när dom har jobbat i Skövde men jag blev förvånad över mitt fräscha rum. 
 
Rummet :) inte dåligt med två sängar. 
 
Det fräscha badrummet :) 
 
 
Sedan gick vi till Oleary's där vi hade bokat bord till 6. På vägen dit fick jag reda på att jag hade fått ett av de få nyrenoverade rummen på hotellet :D Nice! Så de andra hade inte riktigt samma standard. 
 
På Oleary's såg vi på fotbollen, åt mat och drack öl :) supertrevligt.
 
Vi va typ 10 pers för övrigt, folk jag kommer att jobba med. Alla är väldigt trevliga (fast grabbiga :P), och humor har dom. Jag skrattade så jag fick tårar i ögona flera gånger :D bådar ju gott för framtiden. 
 
Efter matchen gick vi och satte oss på en uteservering. Ännu en öl. Det va ju så varmt och skönt ute, jag satt utan jacka först. Sen fick jag ta på den. Men behövde inte filten förens jämt innan vi skulle gå. Fick höra fler roliga historier :) 
 
Tror vi vi gick tillbaka till hotellet vid halv 11 nån gång. Jag låg iaf i sängen vid lite efter 11 :) 
 
Tillbaka på rummet. 
 
På ons va det frukost halv 7, vi hann med att låsa ute projektchefen på balkongen när han rökte innan vi drog till byggarbetsplatsen :D haha. Sen hem till KD på em. 
 
Så fick jag en lite försmak på hur livet kan se ut i Skövde efter semestern. Kanske inte öl och uteservering varje kväll men gänget verkar skönt :) hoppas jag passar in. 
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback