Produktiv söndag

Hej! 
Då va denna regniga helg snart över. Tråkigt väder men annars en bra helg. 

Igår va vi en sväng på Bergvik :) va ju tvungen att shoppa lite när man har fått sin första lön ;) sen åkte vi till norsbron för att grilla med Niklas bröder, hans moster och hennes familj. Så trevligt! :) god mat, kul å träffa dom och fick leka med niklas kusin. Sen när vi åkte hem fick vi skjutsa en full timmy och en full viktor till orrholmen :) tjänade en hamburgare på det. 

Idag har jag fått mycket gjort. Niklas har vart hängig och mest legat i soffan så jag har hunnit tvätta, diska, göra det jag behövde på ex-jobbet (som vi hoppas handledaren ska va nöjd med snart), lagat mat, sprungit, duschat och nu har jag tid över att slappa på kvällen :) perfekt! 

Vi har även plockat två fästingar på Lita idag :/ och en igår. Äckliga djur! Lita får vi plocka fästingar på varje vecka men zelda har vi inte hittat en enda på. Helt otroligt! 

Vad det gäller ex-jobbet så gjorde vi ju klart det, redovisade och lämnade sedan det till våran handledare som måste godkänna det. Hon sparade våran rapport till sist så nu sitter vi och ändrar de kommentarer hon hade på det. Sen skall det godkännas av examinator, sen ska betyget in och först efter det kan jag ansöka om att få ut min examen. Längtar så! 

Igår fyllde även min älskade Frida 18 år! Lilla syster va stor du blir! Känns som du växer ikapp mig ju :O snart har du körkort och allt. Du ger mitt liv så mkt glädje och jag är så glad att få ha följt dig i alla dina 18 år! Går inte en dag utan att jag är tacksam för att du finns <3 


Vackrast är du också! 

Puss och Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback