En bra dag ... :)

Hejsan! 

Idag har varit en sån där riktigt bra dag :) det började med att jag gjorde en tenta, vilken inte brukar vara så kul. När jag hade gjort den så slog det mig att detta va ju sista tentan! SISTA! Ska väll inte säga sista nånsin men sista för denna utbildningen :) Fatta va stort! Slutet är nära nu! 

Det är klart jag har vetat ett tag att detta va sista tentan men nu innan har det vart så mkt och tiden har bara flutit på. Men när jag väl hade gjort den så slog det mig. :) att tentan tog 4h och resulterade i 13 sidor räknande va ju mindre kul för hjärnan :/. 

Men det va helt okej :) efter tentan firade vi tjejer lite med å äta mat i skolans restaurang. Göttit! 

Sen jobbade jag och Elin med ex-jobbet i några timmar. Vårat larvande emellanåt gjorde att det inte ens känndes jobbigt. 3h flög iväg. 

Sen pratade vi med en lärare. Han har tipsat oss om att de söker treor som vill hjälpa ettorna med lite räkning. Lärarna har föreläsningar och sen ska de ha så kallade räknejourer dit studenterna kan gå och få hjälp med räkningen. Men lärarna har extra mkt å göra nu så dom undrar om några treor vill ställa upp och hjälpa till med några jourer mot betalning. Jag och Elin funderar på å ställa upp :) det verkar kul. Jag gillar ju å hjälpa folk, det är meriterande och man får betalt. Varför inte? Sen får jag själv betsämma när och hur mycket jag vill göra. Det enda som oroar mig är att jag inte ska kunna tillräckligt. Inte kunna hjälpa dom. Jag vill ju inte gå dit och utan att vara påläst. 

Vi får se hur det blir :) kul grej iaf.


Nu på kvällen blev det en promenad med min granne/kompis Maria :) så himla längsen vi träffades. Pga sjukdommar, skolan och annat. Men nu blev det en lång promenad med massa prat. Go hon är! :) bra avslut på en bra dag. 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback