Firandet

Halloj! 

Kom på nu att jag aldrig skrev om när jag blev firad. :) jag fyllde ju på onsdagen men blev mest firad på lördagen. Först kom mamma, mormor, morfar och hans sambo :) vi fikade och jag fick blommor och presenter. Underbart! 


Blommor från morfar och S och mina cupecakes. 

Blommor från mamma och pappa, hjärta från Niklas och ljus från mormor. 

Sen kom pappa och så åt vi mat. När de första hade åkt hem :) nackdelen med att bo i lägenhet. Alla kan ju inte komma samtidigt. 

Senare på kvällen/eftermiddagen kom niklas familj, min moster och mina kusiner. :) så roligt! 

Fick mer presenter, vi fikade och kollade på melodifestivalen :) vi har fortfarande en massa tårta och kakor kvar! Så det är bara att komma förbi på en fika ;) 

Jag hade ju önskat mig pengar och presentkort så jag kunde köpa löparskor. Och det fick jag!! :D så himla snällt! Fick flera presentkort på stadium och hade kvar ett presentkort på bergvik sen jul så idag tog jag och Niklas en shopingtur på bergvik. :) 

Det blev nya löparskor för mig, två kuddar till soffan och en ny badrumsmatta. 

Här är skorna! Nice va! :) haha jag är ju inte så mkt för rosa egentligen men det va inte mkt annat att välja på. Och färgen är ju inte det viktigaste :) 

Fick väldigt bra hjälp av en kille där :) stort pluss för personalen på stadium faktiskt. Han kollade hur jag belasta mina fötter och visade vart jag behövde stöd. Sen plocka han fram skor med rätt stöd för mig. Nästan bara rosa allihop ;). Det va tydligen väldigt inne nu. Jag kännde inte så stor skillnad på skorna jag prova men alla kändes bra. Det bästa är att om man köper skor hos stadium så får man använda dom och springa i dom i 30 dagar och om dom på nått sätt känns fel när man använder dom så får man åka tillbaka och prova nya. Också jättebra och ett till plus till stadium :) 

Så nu blir det ut å prova dom så jag hinner bli säker på 30 dagar. 





Nya kuddarna! 

Puss och Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback