Sköna lördag

Hej! 

Underbart med lördag :) sen att jag vaknade tidigt va ju en bonus. I vanliga fall brukar jag ligga kvar och läsa tills Niklas vaknar men idag gick jag upp, åt frukost, väntade en timme så maten fick sjunka och sen ut i vårvädret på en löptur. :D man får ju se till och ta hand om dom här mornarna för sig själv. Det är nog därför jag gillar morgonen så mycket. 4,3 km i bitvis lite solsken blev det. 




Skönt ich energigivande sätt å starta dagen på måste jag säga :) sen så trodde jag att när jag kom hem skulle niklas ha kommit upp men nej då, sjusovare som han är :) haha. Så nu har jag duschat, haft inpackning i håret och krupit ner i sängen igen. Ska väcka honom snart. 

Senare idag blir det hem till svärisarna :) 

Ha en bra lördag! 

Puss å Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback