Äkta kärlek till materiella ting

Hej! 
 
Här sitter jag under en filt i soffan i allrummet i skövde och känner mig lycklig. Är i ett litet lyckorus just nu :) och ingen som inte är från min familj kommer nog riktigt fatta ;). 
Brorsan har nämligen ringt för han har börjat greja med min bil! Redan! Nu börjar det närma sig :) 
 
Erik har ju lovat att hjälpa mig. Jag klarar det ju inte utan hans jobb och hans kunskap :) Men han brukar inte vara speciellt snabb så jag hade ju inte räknat med att han redan skulle ha gjort så mycket som han har. Trodde att jag skulle behöva åka till årjäng för att det skulle hända nått. Inte för att han behöver min hjälp utan mer för att han behöver en spark i arslet för att komma igång. Sen tycker jag det är kul å vara med och greja med den. Man lär sig ju saker :) 
 
Det hade kronglat för honom med en grej men det kommer antagligen gå lättare med en annan så det va ju bra nyheter. 
 
Nu när det händer grejer så längtar jag mer och mer efter min bil. Har ju saknat min egna bil! 
 
Den är liten, grön, slukar bensin, har börjat rosta, måste bytas lite grejer och fixas men jag älskar den ändå! :) vill bara pyssla om den och greja och lägga lite pengar och kärlek på den. 
 
Har ju bara haft den som student så den har inte blivit så ompysslad. Så nu är min plan att fixa till den till minst det skick jag köpte den för, sedan köra med den tills jag tröttnar och sedan sälja den. 
 
Men det är ju min första bil, och den bästa första bil man kan ha så den har ju en speciell plats i mitt hjärta. 
 
Haha det här inlägget makear väll ingen sens alls men jag tycker det är kul :) 
 
 
Snart så! :) 
 
Puss och Kram 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att du får köra din pärla snart!!👍 Kramis❤️

Svar: Ja det blir kul 😄
Linn

2014-10-23 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback