Lördag

Hej på er! 
Hoppas ni haft en go lördag :) 
själv har jag varit på stan och träffat några gamla klasskompisar. Jag och Elin gick i lite affärer och sedan mötte vi niklas och johanna och tog en fika på bästa Sandys. Så himla roligt att träffa dom igen och höra hur det går på deras jobb mm. :) Nästan tur att niklas va med för annars kan vi sitta och fika och prata i flera timmar. Gulle ni! Är så glad att vi har gått i samma klass och blivit kompisar. 
 
 
Go fika:) 
 
 
Köpte denna top, en sjal, en yogamatta och lite underkläder. 
 
 
Köpte en yoga matta :) en billig. 199kr. Men bra att ha :) nu när jag har sagt upp mitt medlemskap på gymmet så kommer det förhoppningsvis bli lite mer hemmaträning och då är det bra med en matta. Kör även lite yoga. Mest för nacke och axlar för att jag sitter så mkt framför datorn på jobbet. Riktigt skönt att få sträcka ut faktiskt. 
Synd på medlemskapet på Livskraft för jag va väldigt nöjd med träningen där, men nu när jag är i Skövde 4 dar i veckan så hinner jag inte vara på ett gym i karlstad så ofta att lönar sig med medlemskap. Kommer köra mer på löpning för det är väldigt lätt. Och så har jag hittat en väldigt fin löprunda i Skövde :) 
 
 
 
 
Lite bilder från löprundan :) så härligt att springa vid vattnet tycker jag. 
 
På fredagen blev det en tur till solarreturen med Maria och Nova :) lilla gullungen va så duktig och gick mellan mig och Maria och höll oss bägge i handen. 
 
Hittade ljusstakar som både jag och Maria gillade. Men jag fick köpa dom :) 
 
 
Blev jättebra i köksfönstret. 
 
Såg även denna lilla sötisen en kväll när jag gick förbi sophuset. 
 
 
Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback