Det här med att få beröm....

Hello! 
Nu har våren kommit på riktigt :) det har varit varmt och det har regnat, så en vår brukar vara. Sen är ju vårat bygge i Skövde i värsta blåshålet så det är ju inte alltid så trevligt. 

Jag har kommit på att jag är jättedålig på att ta emot beröm! Verkligen. Något att öva på? :) Oftas blir jag typ röd i ansiktet, klämmer fram ett "åhh tack" och ler lite smått konstigt. I alla fall om det är riktigt viktig beröm av någon man inte känner så bra. Kompisar är ju skillnad. :) 
Föra fredagen spenderade jag på kontoret i karlstad för jag hade ett möte där. Då träffar jag vår personal chef som säger att hon " bara hör massa bra om mig" vår VD som tyckte jag va duktig på utbildningen och så fick jag reda på att jag fått löne förhöjning på 10%(!) vad hände där lixom?!?

Sen efter frukost bad min chef mig att komma in på hans rum en kort stund. Och där fick jag höra ännu mer va nöjd han är att dom anställt mig, att han redan vid första mötet såg något hos mig och kollade av hur jag trivs, om jag får göra det jag vill och går mot mina mål. Så gullig! Jag visste ju typ inte vad jag skulle säga. Trivs ju så himla bra och kämner mig ompysslad. Så jag svävade ju typ på små moln av glädje resten av dagen och kunde knappt koncentrera mig på jobbet :D haha. 

Va tvungen att ta en lunch på stan med Niklas för att fira. Och han va ju såklart glad för min skull och ville gärna luncha. 

Så om någon undrar om man får skryta lite på sin egna blogg? JA det får man! :) 


Så sjukt glad! 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback