Sko-fundering

Är lite i valet och kvalet nu faktiskt. 
Sprang in på HM en snabbis med Niklas nån dag innan nyår för han skulle ha en väst till sin kostym. Jag skulle inte ha något men det första jag ser när jag kommer in i butiken är dessa skor. 


Jag som har varit på jakt efter skor som dessa. Har lånat fridas skor för att jag inte har hittat några i de sko-affärer jag vart inne i. Så finner jag dessa på HM av alla ställen. 

Jag köpte dom inte den dagen för jag skulle ju inte ha något och så hade vi lite bråttom men jag funderar på att köpa dom. 

Anledningen till att jag tvekar, är det någon som köpt skor på HM? Håller dom bra? 
Älskar ju hm för deras stora utbud och bra priser men dom är ju inte kända för den bästa hållbarheten direkt, inte på kläder iaf. 

Med detta säger jag god natt! 

Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har köpt skor på h&m och som jag har upplevt det så håller de väl lika bra som handra skor i den prisklassen, alltså typ skopunkten och liknande :)

Svar: Tack för svar! :) jag tycker ju skopunkten har dålig kvalité men ska nog köpa dom ändå ;) haha.
Linn

2015-01-02 @ 12:33:55
URL: http://tiddelipommm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback