Dille på skor

Hallo. 

Är väldigt inne i sko-djungeln nu :) man kan ju aldrig ha för många par skor enligt mig ;) 

Min bror höll på å bli galen på mig och mina skor när vi bodde under samma tak :) 
Had aldrig haft extremt mycke skor men har alltid haft stor faschination för skor och skulle alltid in i alla sko-butiker. Men å andra sidan är ju min bror sån som köper 1 par sen går han i dom till de är trasiga och då köper han 1 par nya :) haha. 

Nu vill jag utöka min samling till sommaren med fina skor. 


Har letat efter denna typ ett tag nu men inte hittat så många. Dessa är från ellos och de gillar jag. Vet dock inte om de är tråkiga i svart :/ . Någon som har tips på liknande men i roligare färg? 


Föll även för dessa med glitter och låg klack :) men vet inte om jag gilla "banden vid knäppninge". 


Gilla dessa skarpt! Härlig färg. Men de va rätt dyra så får se :) 

Vad tänker ni uppdatera er sommargarderob med? 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback