Drömmar om London

Hej på er! 

Nu kanske jag får tummen ur och uppdaterar lite oftare. 
1 maj idag. Hockey vm har dragit igång så sambon sitter bänkad framför tv:n :) 

Under tiden planerar jag min weekend i London. Åker ju nästa fredag :) ska bli så himla kul! Har aldrig varit i London men det är ju en sådan stad som bara måste till någon gång. Anledningentill att det blev nu är att min kompis Camilla som bor i London och jobbar som aupair har bjudit dit mig för att gå på teater. Min plan ser ut så här: jag landar på stansted flygplats 12.55. Tar tåget/tunnelbana till centrala london. Tar mig till stationen vid piccadilly circus och går därifrån till oxford street, hyde park, buckningham palace, st james park, big ben och london eye. 
Tar mig sedan till dit Camilla bor. Hon kanske möter mig i London. 

Lördag: vi åker dubbeldäckare, ser tower bridge, tower of london, st paulus cathedral, kings crossing och ser the lion king. Kanske inte den ordningen men :) då är camilla med mig hela dagen. Söndag får vi se vad vi hinner med på morgonen för mitt plan går från stansted 13.20. 

Jag kanske är lite nitisk när det gäller detta med planering men det finns rum för lite planlöst strosande och shopping också. Men jag ville gärna ha en rutt färdig fär fredagen eftersom jag blir mycket själv då innan Camilla slutar. Så hon har hjälpt mig hitta en rutt där jag får se de sevärdheter jag vill. Känner inte riktigt att jag vill komma till denna storstad helt utan plan och börja vandra runt. Då kommer jag gå vilse och inte se en enda sevärdhet :). Är ju inte direkt som i sverige att man kan ta fram gps:en så fort man inte vet vart man ska ;) 




Sen så är min 10 dagars detoxkur slut. Jag är faktiskt stolt att jag klarade det. Speciellt eftersom denna vecka varit den värsta på länge med tårta och fika. Trodde jag skulle dö! Men jag höll ut. 

Det värsta var sista dagen (onsdagen) för då fick vi cider och tårta efter mötet på jobbet. Blev fört lite förtvivlad men tänkte sen att, nej fasen. Har det snart gått 10 dagar så ska jag väll klara hålla ut sista dagen! Kan ju inte svika mig själv nu. 

För som Niklas sa när jag började klaga inför honom på min missade tårta, att jag som är så smal och fin borde kunna äta lite onyttigt ibland (söt som han är). Men det är inte det som det handlar om! Jag vet att jag är smal (man kan dessutom äta nyttigt även om man är smal). Jag äter alltid det jag vill. Jag unnar mig godsaker. Det var inte för att banta som jag gjorde detta i 10 dagar. Det var för att ge kroppen en paus från många av de gifter som detoxen skall rensa ut! Jag ville bevisa för mig själv att när jag säger att jag skall göra något i 10 dagar, så gör jag det. Oavsett vad som frestar mig. Så därför är jag stolt och nöjd. För jag klarade mina 10 dagar. Så nu går jag tillbaka till att äta som jag brukar, varierat och unnar mig godsaker ibland :) 

Kan absolut rekomendera denna om man vill köra en detox. Den smakar gott, jag fick energi och 10 dagar går fort :) 

Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Var så roligt att du kom hit!! Vi hann med nästan allt, vilket var bra! 😊❤️

Svar: Ja vi hann med med mycket! :) Va jättekul att åka dit. Jag kommer säkert tillbaka :) snart kommer alla bilder upp också. Kram <3
Linn

2015-05-10 @ 18:08:06
URL: http://www.prinsessanskammare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback